We doen er alles aan om je tevreden te houden, je bestelling juist en op tijd te versturen en je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. We zijn echter ook menselijk en soms gaat er iets fout. Soms is dat de schuld van één van ons, soms de schuld van één van de systemen die we gebruiken. Dat is voor jou als klant natuurlijk ontzettend vervelend, maar we willen dit graag voor je oplossen en onze excuses maken.
We kunnen je probleem het snelst oplossen als je contact met ons opneemt, dat kan op de volgende manieren:
Telefonisch via 0528 000 000 - Dit kan op Ma-Vr tussen 13:00 en 16:00.
Per e-mail via info@goedekabels.nl
Per post via: Goedekabels.nl, Piet Soerstraat 1, 7903TJ Hoogeveen (Nederland)
Langskomen: Piet Soerstraat 1, 7903TJ Hoogeveen (bij voorkeur op afspraak)
ODR platform
Kom je er bij ons niet uit? Dan heeft de Europese Commissie een ODR (Online Dispute Resolution) platform. Dit platform kun je hier vinden: http://ec.europa.eu/odr. Zolang je klacht niet ergens anders in behandeling is kun je, op eigen kosten, je klacht deponeren bij het ODR platform